sobota, 12 marca 2011

Czesław Miłosz - niepublikowane zdjęcia cz.1

O roku ów...
W roku 1981 byłem studentem I roku polonistyki KUL. Czasy były ciekawe. Miałem aparat "Zenith", małoobrazkowy, niewielki teleobiektyw, ciężko było kupić nawet film negatywowy. Ale mimo tych trudności robiłem wtedy sporo zdjęć.

Oto kolejne zdjęcia z mego archiwum: Lublin, 10 czerwca 1091 roku, spotkanie Czesława Miłosza ze studentami w Bibliotece Głównej w przeddzień uroczystości wręczenia poecie doktoratu honoris causa KUL. Wszystkich zdjęć mam ok. 100. Oto wybór: parę portretów, które nigdy nie były publikowane. Moim zdaniem niezłych:-) To mój wkład w obchody Roku Miłoszowskiego.

I jeszcze jedno: to był pierwszy przyjazd Miłosza do Polski po kilkudziesięciu latach emigracji.

W najbliższym czasie zamieszczę tu następne zdjęcia z tych wydarzeń.

Wszystkie zamieszczone tu zdjęcia są  autorstwa Adama Cedry.
Bez pisemnej zgody autora nie mogą być rozpowszechniane w żadnej postaci. Po więcej informacji proszę pisać do autora: info@cedro.com.pl

All pictures are copyright by Adam Cedro. Request for permission to make copies of any part of the work should be e-mail to: info@cedro.com.pl

Brak komentarzy: